Re: lug-bg: Wireless Antenna

  • Subject: Re: lug-bg: Wireless Antenna
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Wed, 30 Oct 2002 00:41:49 +0200

Pyrvo ne mislia che tuk mu e miastoto da se obsyjda
wireless antena i vtoro ima si gotovi reshenia koito nikak ne sa skypi.
Kupuvash si edna sectorna antera ot Videomax ili ot ElkoStar i
pei syrce. No ako imash mnogo prepiadstvia niama da uspeesh
zashtoto tova vse pak e 2.4Ghz a e 100Mhz.
Drugia variant e da si napravish sam antenata.
NIkak ne e slojno. Zimash edna jicai ia ogyvash v dva romba
kato vsiaka ot stranite da e ravna na dyljinata na vylnata
v/u 4 ili landa v/u 4. Dvata kraia na jicata se padat po sredata
i tam slagash connektora. Moje da slojish i reflektor na 2sm
zad rombovete i imash 120 gradusova antena.

mano