Re: lug-bg: Linux, Novell and Dosemu

  • Subject: Re: lug-bg: Linux, Novell and Dosemu
  • From: pmarkov@xxxxxxxx ( )
  • Date: Thu, 31 Oct 2002 11:08:40 +0200

Az Instalirash edin Slackware 8.1, Pusnah mu IPX v kernel-a, kachih edin
NCPFS 2.2.0.19. Posle kachih edin
DOSEMU 1.0.2..

No v karian smetka se okaza che ako se polzva vgradenia v dosemu IPX
neshtata po princip si varviat dobre - v smisal - minava Lredir kam tochka,
v koiato predi tova e montiran niakoi volume na Novella i taka mojesh da si
access-vash novella pocheti kakvo tova stava ako polzvash standartnite
sredstra pirmerno pod MS-DOS.

Ima obache 2 problema
1. NCPFS ne poddarja file locking mechanizm.. koeto oznachava napraktika che
vse edno niamash file server poveche shtoto kakav e toia server bez lock
:-)))
2. niama poddrajka na SPX koeto pak oznachava che ne mojesh da si pusnesh
rconsole primerno  :-))

Taka na praktika tazi konfiguracia v tozi i vid, za men pone se obezmislia
kato raboteshta:-))

Ta taka reshih da popitam dali niakoi drug predi men ima po-uspeshen opit s
access-vane na Novell pod DOSEMU-to na Linux...

Prochetoh v net-a che principno sa vazmojni oshte 2 varianta
1. paketen driver koito da zamesti tozi koito e vgraden v dosemu-to - po
tozi nachin tragva SPX, no s cenata na super baven dostap i samnitelna
nadejdnost. Osven tova do kolkoto razbrah za da raboti paketnia driver
triabva dosemu da se pusne kato root koeto samo po sebe si mi zvuchi malko
strashnichko :-))))
2. standarten driver - koito da accessva LAN taka da se kaje prez LINUX -
znachi linux-a ne vijda lan, a dosemuto ia vijda.... Ima entusiasti deto sa
go puskali no niakak ne mi zvichi mnogo stable :-)))

Ako ti si postignal niakakvo po-dobro raboteshto reshenie shte mi e
interesno da go chuia.
No na tozi etap pochei sam se ubedil che niama free stable variant.....
(dano ne sam prav!!! :-))