Re: lug-bg: keyserver

  • Subject: Re: lug-bg: keyserver
  • From: vtzankov@xxxxxxxxxxx (Valentin Tzankov)
  • Date: Thu, 31 Oct 2002 16:08:44 -0500

Vesselin,
Az sym chastichno syglasesn sys tebe.
Na men ne mi haresva che edno CHISLO se prodava ot firmi kato VeriSign ili Thawte

za po 400-500$ tolkova struva class 3 certificate, no tjahnata rabota e da
proverjat
firmata i litzeto na koeto davat certificate dali sa legitimni, a osven tova
tjahnite root certificate
sa v brawser-ite, tam njama MIT root certificate.
Prosto takava e igrata i dokato MS-IE e vodestija browser ste ostane takava.
Osven tova 500$ za goljama firma s 12 Miliarda $ obrot sa nisto, vse pak se
nujdaesh samo
ot edin root certificate, a s nego moje da si generirash kolkoto si iskash sled
tova.