Re: lug-bg: keyserver

  • Subject: Re: lug-bg: keyserver
  • From: vtzankov@xxxxxxxxxxx (Valentin Tzankov)
  • Date: Fri, 01 Nov 2002 12:41:39 -0500

Da znam za PGPPhone toj e syvmestim s  FBI's Digital Telephony Plan,
i dosta otvorena systema, znam che e razraboten ot Philip Zimmermann,
a toj beshe gost ljatoto predi na 2001 na NYJUG v office na Sun v WTC.
Interesnoto e  che toj e razrabotil MultiCash (www.omikron.de)tova e dosta
zatvorena systema,
za electronno bankirane kojato  vladee Europe mislja che e razprostranena i v Bg,

ING i RBB ja predlagat sys sigornost.