Re: lug-bg: komentari.com.....

  • Subject: Re: lug-bg: komentari.com.....
  • From: vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Wed, 6 Nov 2002 11:14:48 +0200

Ne mozhe li da se izdeistva niakakva suma za lechenieto v psihiatria
na tozi chovek... Vse shte se nameri niakoia blagorodna organizacia
da sponsorira lechenieto. Naprimer "Lekari bez granici"...

Haide da prikliuchvame s tozi obekt na mnogobroini diagnozi i da se
koncentrirame varhu drugi, dalech po-polezni temi!

  Pozdravi
    Vesselin