Re: Re[2]: lug-bg: Linux, Novell and Dosemu

  • Subject: Re: Re[2]: lug-bg: Linux, Novell and Dosemu
  • From: pmarkov@xxxxxxxx ( )
  • Date: Thu, 7 Nov 2002 11:40:45 +0200

Chestno kazano az ne sam go probval tozi variant (2) zashtoto mi se vijda
meko kazano unstable :-))

No namerih dosta mesta v net-a kadeto se spomenava... (estestvenno po povod
na razlichni problemi:-)
Nai-koftito v tozi variant e che imash niakakav hardwar-e, koito v edno i
sashto vreme se access-va ot dve OS.... i vsiaka si misli che go opravliava
kakto triabva :-))
Ako prilojenieto zabie ne e iasno kakvi tochno moje da sa posledicite sled
kato dosemu e s root prava a DOS -a ti accessva LAN ...... Mnogo e bagavo
vsichko tova i ne smiatam da se zanimavam s nego.. Prosto go spomenah za da
izbegna predlojenia kasaeshti nego :-)))

Taka ili inache shtom si reshil da puskash DOSEMU kato root togava, smiatam,
nai-dobre e da polzvash paketen driver i da si imash i IPX i SPX.... Na
dosta mesta pishe che po tozi variant proizvoditolnostta stapada
drastichno... no vse pak raboti :-)))

No dori i tova da raboti dobre ostava oshte edin problem.... prlojenia koito
ne rabotiat pod DOSEMU....
Az opriah do takova i tova sloji krai na makite mi s DOSEMU, Linux and
Novell :-))))

... i za kapak kirilicata sashto sazdava problemi ....   be ne e rabota
tova...

Vse pak ako postignesh neshto ... shte se radvam da go chuia :)
Good Luck!