RE: lug-bg: oshte za ricaria na peroto Dobri Bozhilov :-)

  • Subject: RE: lug-bg: oshte za ricaria na peroto Dobri Bozhilov :-)
  • From: dobber@xxxxxxxxxx (Ivan Dimitrov)
  • Date: Thu, 7 Nov 2002 14:01:59 +0200 (EET)

dnes chetax poslednite diskusii za knigata na Dobri Bozhilov. otsega si
priznavam che nqma da si napravq truda da procheta knigata. nito puk sum
chovek koito kritikuva bes neobxodimata informacia. no si napravix truda
da procheta e-balkani.com kudeto imashe komentar po sabitiqta v linux
obshtestvoto: eto koe mi napravi vpechatlenie:

Ìåñòíèòå ôåíîâå íà Linux îáà÷å ïîäõîäèõà òî÷íî ïî òîçè íà÷èí - òå íå ñàìî,
÷å íå ñà ÷åëè íèùî, íå ñàìî, ÷å ñà àáñîëþòíî óáåäåíè â íåïîãðåøèìîñòòà íà
ñîáñòâåíàòà ñè êîìïåòåíòíîñò, íî äîðè è îòêàçâàò äà ÷åòàò, àðãóìåíòèðàéêè
ñå, ÷å îò òîâà íÿìà íóæäà!  ñúùîòî âðåìå äúðæàò äà ñå èçêàçâàò è äà äàâàò
îöåíêè.

kogato chetox negovite komentari po forumite, toi tvurdeshe che kato go
kritikuvame vsushtnost mu pravim dobra reklama. az ne mislq taka, mislq
che kolko poveche go kritikuvame, tolkova po-malko prodajbi shte imat
izdaniqta mu. imashe edno momche ot lug-a koito predlagashe da dade na
koito jelae knigata da q prochete. tova e 1 prodajba. ot ostanalite
200-300 choveka mai nikoi ne si q e kopuval. nezavisimo dali ste q cheli
ili ne, mislq che e neobxodimo da se kritikuvat izdaniqta mu. toi 100% se
e naduxal sega i moje da stane otqvlen anti-linux aktivist. obache ako go
zadushim s nashata kritika, shte si ostane sam samichuk aktivist. kajete
na vsichkite si poznati che za nishto ne struva, nishto ne ne ste cheli
knigata ili ne poznavate choveka. prosto da pluzne mulvata, xorata sled
tova shte bqgat kato opareni ot negovi izdaniq.

prosto moeto skromno mnenie

Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature, please!
Ideas, like everything else in life, deserves to be free.