  • Subject: lug-bg: Nai veroiatno ste vi dosajdam s snogo vaprosi
  • From: a_panov@xxxxxxx (Alexander Panov)
  • Date: Sat, 09 Nov 2002 21:56:57 +0300

otivam na rabota v Muskat Oman i smiatam vsi4ki sistemi do koito se dokopam da sa na Debian Moje i na red hat sto ne i na novia Mandrake ako slak obstestvoto me poddarja sto ne na slak tova pismo ve v otgovor na temata podeta za zbra4kania gnom Bojiloff stoto toi ne e 4el tolkova za linux kolkoto da re4em az sum 4el samo za "mount" imam 7Mb tar.gz html i ps za mount dokato sam ne ybedix sebesi 4e varxy NTFS ne moje da se pishe
arabite iskat da niamat virysi!!!!
da ne plastat za litzenzii na Windows!!!!
da pishat na arabski!!!
da pishat i spellchesk na arabski!!!
vseki den da se arxivira mrejata (i BABA Danni)-tova se pravi s edin red i ne se zanimavash pove4e, samo pri remonti na sistemite!!!
da rabotiat s word i exel files(ko po lesno ot tova)!!!
strogo iskat lan da niama vrazka s www stoto Userite niamat rabota v www prez rabotno vreme!!!
itdelno komynikatzionen otdel 5kompa v internet!!!
niama da vi kazvam kakva ste mi e zaplatata ama sigyrno ste e nai malko 20 30 litzenza na windows(bez sarvarnite litzenzi)
-----------------------------------
ste vi kaja 4e jena mi e tam i v momenta jivee v 10 (deset)staen apartament i sas edna zaplata si e vzela Yamaha motor klimatik i komp
dobti bojiloff neka da pe4ata knigi
az ste pe4atam dolari
-----------------------------------
ne se stiagaite mnogo mom4eta
take it eazy...
kakto kazvat amerikantzite
gledaite si biznesa i tova e
-----------------------------------
a ina4e arabskia e na nivo v red hat tzelia gnome e stil"mamata si djasa" pysnax arabskia v meniytata ti4no za 4min, oba4e ne znam arabski mi beshe neobxodima sedmitza da varna english(viknax edin 4ovek arabska fiologia i xop... tzkni me tyk... tzakni me tam...)

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG