Re: lug-bg: Sorry

  • Subject: Re: lug-bg: Sorry
  • From: teodor@xxxxxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Sat, 9 Nov 2002 21:53:29 +0200

kato stana vypros za obyrkvane na listove, imam nqkolko pitaniq:

1. Vidqh che ima Solaris user Group, opitah se da se aboniram za lista, ama
nishto ne stana. Opitah da pratq i e-mail ->
    vyrna mi greshka, che takyv e-mail nqma. Nqkoi da znae poveche info za
tova?

2. Ne e li dobra ideata da se syzdade otdelen list za networking kudeto da
se diskutirat otdelno vsichki non-linux vyprosi,
    kato NAS, routers, switches, wireless AP i prochie hardware, network
protocols...

    Ili dori i otdelen za Windows. Znae se mnenieto na vsichki tuk za
Windows kato OS, no ne mozhe da se otreche che
    mnogo ot nas po edna ili druga prichina dovolno chesto im se nalaga da
si imat vzemane-davane s neq.