Re: lug-bg: Sm56 (initializing)

  • Subject: Re: lug-bg: Sm56 (initializing)
  • From: alex@xxxxxx (Alexander Atanasov)
  • Date: Wed, 13 Nov 2002 11:46:42 +0200 (EET)

        Hello,

On Tue, 12 Nov 2002, cyberpunk wrote:

> Module                  Size  Used by    Tainted: P
>
> sm56                 1345932   1  (initializing) # To4no towa me
> pritesnqwa. Modema ne raboti . Nito nabira nito nishto. Ako iskam da
> go swalq tozi modul mi pishe, 4e e zaet ili
> /dev/sm56 is busy
> Nqkakwi idei?

        Pogledni dmesg, triabva da ima oops :)
Kogato se loadva module i grumne dokato se initva stava taka,
moduleto mu se uvelichava usecounta za da ne moje dokato se initva da
se napravi rmmod, t.e. realno go polzva kernela, sled kato svyrshi init-a
se namalia obratno, no v sluchaia e grymnal i ne se e namalil.
Koeto syotvetno znachi che triabva reboot za da se mahne.

Pogledni na site ot kudeto si go izteglil dali niama drug module za
tochnia kernel version koito izpolzvash. Problem moje da e dori ako
polzvash niakoi vendorski kernel a ne plain versiona za koeto e moduleto.
Moje da probvash s kernel ot ftp.kernel.org, ako e ne e s takyv.
A tova Tainted: P znachi che module ne e GPL, syotvetno veroiatno niama
sources i e binary. Da se reshi problema moje bi shte triabva da pishesh
na tezi koito davat binary moduleto.

--
have fun,
alex