RE: lug-bg: Web design&development

  • Subject: RE: lug-bg: Web design&development
  • From: bivol@xxxxxxxxx (Peter An. Zyumbilev)
  • Date: Tue, 19 Nov 2002 23:13:12 +0200

Ami pod suse 8, Xfree 4.2, KDE 3 ne mojaaaah...
e moje bi ako sia biah igral da salgam ttf shriftove am sled borbite Xfree 3
na drugata mashina ne mi se gledashe kirilica...
Moaia greshka !!!
NO POD Xfree 3. E NEVAZMOJNO zaradi QT ! :)a s Homesite si imam kirilica i
na starata mashina.

Peter Angelov Zyumbilev
Web Developer & Administrator
web: http://www.bivol.net <http://www.bivol.net>