Re: lug-bg: GSM modem za SMS pod Linux

  • Subject: Re: lug-bg: GSM modem za SMS pod Linux
  • From: emilio@xxxxxxxxxxx (Emil Slavov)
  • Date: Thu, 21 Nov 2002 23:20:38 +0100

                                    Upravlenieto na GSM ot PC po seriinia
port stava po dva osnovni nachina v zavisimost ot samia model. Ako modela e
ot po novite i poddarga AT/FBUS (s modem)  triabva se svarge s PC po kabel
DLR3. Pri polgenie che niama AT/FBUS shina to se izpolzva standartnata
FBUS/MBUS. V zavisimost ot markata se izpozvat razlichni applications ,
kato specialno za Nokia e podhodiasht gammu
http://www.mwiacek.com/english/gsm/gammu/gammu.html , koito ima versii i za
Linux i za Windows plus tova ima sobstven infrared support (v kernela
triabva da se zabrani) ako telefona ima irda. Pri nalichieto na modem se
izpozva at19200 connection po koiato se izprashtat AT commands kam GSM-a, v
protiven sluchai FBUS.