lug-bg: PHP 4.2.3 :: sessions

  • Subject: lug-bg: PHP 4.2.3 :: sessions
  • From: slv69@xxxxxxx (Slavi)
  • Date: Fri, 22 Nov 2002 18:09:44 +0200 (EET)

Zdraveite!

Opitvah se da se upgreidna PHP-to, no se okazah neosobeno priqtno
iznenadan ot promenite napraveni pri rabota sys sesii...

Kakvo imam predvid:
1. Pri inicializirane na sesiata imeto i zadyljitelno se predava kato
chrez GET promenliva, a ne chrez cookie, koeto opredeleno ne mi haresva,
a i ne e taka v 4.1 i 4.0 /takiva imam dostypni za testvane v momnenta/
Dobavili sa edna opcia 'session.use_only_cookies', obache shte ia  v
4.3. /koeto ne e stable/.

2. dostypa do promenlivite stava prez $_SESSION, i na praktika tova koeto
raboti na starite versii, na novite ne srabotva.

3. sesion_register(name) ne obnoviava $_SESSION /koeto mai mi e nai
malkia problem/.

Znachi vyprosite mi sa:

1. Dali tezi mi nabliudenia sa verni, ili neshto krivo sym razbral?

2. Ima li reshenie? Osobeno na 1-a ot problmeite.

Blagodaria predvaritelno!