Re: lug-bg: Klopkite na Linux(n-ta chast)

  • Subject: Re: lug-bg: Klopkite na Linux(n-ta chast)
  • From: teodor@xxxxxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Mon, 2 Dec 2002 17:25:16 +0200

Wizhte kakvo, ot imeto na avtora (koito nqma dostyp do tazi lista) vi molq
da prestanete da obsyzhdate knigata mu,
zashtoto ne ste naqsno s temata.

Oblastta na izsledvaneto na Dobri e bila: "Topkite na Linus (Torvalds)", a
ne "Klopkite na Linux".

Oshte wednyzh - ne se mesete v intimnia mu zhivot.

:)