Re: lug-bg: Search engene

  • Subject: Re: lug-bg: Search engene
  • From: bivol@xxxxxxxxx (BIVOL ONLINE)
  • Date: Tue, 17 Dec 2002 16:24:07 +0200

Tai de az zatova kazh che ako file e goliam relacionna baza danni e po dobre...
ste moje da se tarsi i po chas i po golemina pak bze regexp ...
zavis ot goeliminata
v krai na pismoto pisah che ako file e tvarde goliam ste se polzva RDBMS...
I ako zabeliaza iskah da sam s ',' razdelni nestata da si gi varja na masiv v
perl-a v slcuhai na txt
ne mojesh da me ubedish che ako sazdadesh podproces na perl-a vseki pat kato
user napravi query si barz.....
pri moia varinat edin edinstevn pat v denostieto sazdavash problemi...:)
Togava kakv e problema ls da e po bavno ot locate pri polozheni che se
izpalniva samo edin pat v denostieto ?
Ako naistina e za goliama dir nai dobroto za men e:
bash(ls + mysqldump)->RDBMS ->perl->html
Pozdravi,
BIVOL
P.s. da ne si s ext2 ?

On 17.12.2002 at 14:34:34, raptor <raptor@xxxxxxxxxx> wrote:

> ]- waobshte ne e bawno..  probwai napishi w konzolata "locate -r test"
edinstwenoto nesto koeto move da go zabawi e displaywaneto ne samoto
tyrsene...
> Mnogo po byrzo e ot text-file poradi prostata prichina che se pishe w dbm
ili
nesto ot roda na dbm, pak move i dbm da e naistina..

> [raptor@desktop raptor]$ locate "" | wc -l
>  199107
>
> toest ~200 000 fila imam w momenta na diska... ako naprawish podobno nesto w
textstow fail samo dokato go zaredi search-a s locate ste e swyrshil otdawna..

> [raptor@desktop raptor]$ locate "" > /tmp/blah
> [raptor@desktop raptor]$ ls -l /tmp/blah
> -rw-r--r--    1 raptor   raptor    9763888 äåê 17 14:18 /tmp/blah
>

> Toest tekstowiq fail stawa ~9MB, malko trudno ste go pretyrswash, da ne
goworim ako trqbwa da stawa wapros za regEx..