Re: lug-bg: Search engene

  • Subject: Re: lug-bg: Search engene
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Tue, 17 Dec 2002 23:02:48 +0200

Da mislia che s MySQL i PHP shte mi doide nai-dobre :)
Izchetoh mnogo mnenia i mislia che tova e nai-dobroto.

Bazata danni naistina e goliama okoto 800-990 GB
A procesora e na 1000Mhz.

Ne znam no imam edna baza danni za drugo neshto de
ama tia stava golemichka okolo 6-7MB i kato tyrsia v neia
si e ebalo maikata chakam po 1 minuta a poniakoga i poveche.

Viarn oe che ta mse praviat i izchislenia de ama vse pak.

Znam li. Vseki vika napishi si na Perl ama az ot Perl
da si priznaia hich ne otbiram za tova se mychih na bash
ama neshto ne go dokarah.