Re: lug-bg: Sendmail [malko utochnenie]

  • Subject: Re: lug-bg: Sendmail [malko utochnenie]
  • From: teodor@xxxxxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Tue, 31 Dec 2002 15:09:03 +0200

----- Original Message -----
From: "Marian Popov" <mano@xxxxxxxxxxxxx>
To: <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, December 31, 2002 2:35 PM

> Po povod na PTR zapisite vyzmojno e dostavchika ili
> po-tochno pritejatelia na tezi IP adresi vse oshte da niama
> reverse dns.
>
> Syshtia e sluchaia s men.
>
> Mrejite 213.xxx.xxx.xxx sa novi v bg prostranstvoto i vse oshte
> niamat takova chudo kato reverse dns

kvi sa tia gluposti - novi / stari???

tova da ne e otlezhala na sklad rakia.

I kvo obshto ima reversevaneto na DNS s tova v koq dyrzhava se namira.
Vednaga sled kato RIPE (ili koito i da e RIR) e dalo nov block na LIR'a,
toi mozhe da popylni zaqvka za IP space request (document 219) i sled kato e
odobreno tova
ot hostmastera - pyhash inetnum'a v bazata i pravish zaqvka za reverse.
Cialata rabota proticha v ramkite ne poveche ot 3 rabotni dena.

Tova, che nqkoi ISP-ta v BG (a i ne samo) si nqmat hal-haber ot takiva
neshta e tema na drug razgovor.

http://www.ripe.net/perl/whois?form_type=simple&full_query_string=&searchtex
t=213.145.125.0&do_search=Search

ako sydq po dannite v RIPE, tazi mrezha ne ti e prisvoena.
Tova koeto triabva da napravish - da popylnish dokument 219 na RIPE, da go
pratish na ITD, te da go pratqt na RIPE
i posle da se zydade inetnum v bazata danni. Sled koeto prosto zaqvish
reverse delegacia na tozi block i shte si
ukazhesh DNS serverite.

Az v momenta pisha pismo do hostmasterite na RIPE po tozi sluchai.
Da pitat ITD kak taka razdava IP vse edno e pazara v Krasno Selo.

> Moita mreja e 213.145.125.0/24 i ako iskate mojete da se umedite sami
> che nito edno ip ne se resolva obratno. IP-tata sa mi dadeni ot ITD
Network