lug-bg: Alternativa na Knoppix 3.1....

  • Subject: lug-bg: Alternativa na Knoppix 3.1....
  • From: sebastianz55@xxxxxx (Sebastian z55)
  • Date: Mon, 6 Jan 2003 21:55:23 +0200 (EET)

Zdr grupa, bukvalno predi 4asove mi popadna knoppix 3.1 - nadiavam se da ste 4uvali za nego=Toi ste startira samo ot cd i raboti izkliu4itelno i SAMO V RAM=Problemat mi e 4e ne moje da se startira ot drugo miasto osven samo ot CD - bios da startira parvo CD - i ot tam vsi4ko e ok.
Az vi pitam dali moga da si razdelia hard-a na parti6ani i na ednata da ostavia Knoppix i da izbiram da se pusne toi - vaprosa e 6te se startira li?
A drugiat mi vapros e dali znaete za ogledalna alternativa na tazi linux ditributzia i ot kade da ia nameria.Estestveno 4e 6te razdelia harda na prti6ani otnovo.
I edin neobi4aen malko vapros - ima li linux OS koiato da se puska na zareden Windows?Mislia 4e niama no vse pak da pitam.
S uvajenia:
Sebastianz55