re: lug-bg: sound - alsa-driver-0.5.12a - problem

  • Subject: re: lug-bg: sound - alsa-driver-0.5.12a - problem
  • From: programmer@xxxxxxx (Nikola Stoyanov)
  • Date: Thu, 16 Jan 2003 14:16:56 +0200 (EET)

Imah syshtia problem kato tebe i go reshih po slednia nachin
Pyrvo instalirash si sorsa na iadroto beshe neshto kato kernel-source.xxx
Pravish si link kym nego s komandata koiato e neshto podobno
ln -s /usr/src/linux-xxx /usr/src/linux
Instalirash si i flex zashtoto shte ti go poiska po natatyk.
Moje i da ti poiska nova versia na libasound.
Vzemi si iztegli alsa 0.9 zashtoto 0.5 ima niakykyv bug v podryjkata na
via8233.
Sled kato mine instalaciata triabva da unmute-sh i usilish zvuka s niakoi
mixer i da promenish modules.conf.
Az napravih vsichko goreposocheno no naj dobroto koeto uspiah da postigna
be shum kojto moje da se regulira po sila s mixera moje bi zashtoto
dynoto mie 7vkml s Via8233A taka che nakraia si slojih vynshna zvukova
karta i sega imam zvuk pod linux

Nadiavam se ti da uspeesh

>Zdrawejte
>Dynoto mi e GB7VTXE. Prikacham txt file kydeto se wijda che dawa greshka
>pri make.
>W dokumentaciata na site
>http://alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/template.php3?
>company=VIA&card=&chip=via82c686a&module=via82xx
>pri ./configure dawat via82xx, no mi dawa che niama takyw sound(dawa
>greshka) za towa go zamenih s via8233 ne dawa tazi greshka.
>Nakraia na site ima za RedHat8.0 file  modules.conf go korigirah no pak
>ne se poluchawa kakto triabwa.
>Niakoi zanae li reshenieto na problema?

> [...]
12MB-POP3-WAP-SMS-AHTÈCÏAM--TOBA-E-mail.bG
==

----- êðàé íà ïðåïðàòåíèÿ òåêñò -----