Re: Re: lug-bg: outlook breaks courier pop3 auth

  • Subject: Re: Re: lug-bg: outlook breaks courier pop3 auth
  • From: todorin@xxxxxx (Todor Belev)
  • Date: Thu, 30 Jan 2003 16:26:09 +0200 (EET)

Da ima takyv problem s Outlook i Courier-a,
no tova se otnasia samo za MS outlooka koito idva s versiata na
Office XP. po starite ot Office 2000 niamat niakakyv problem.
Znachi ako iskash da opravish polojenieto shte trebe da nalojish
pone SP1 za Office XP vyrhu klientite.
Nai dobre da instalirash i SP2 sled nego (vtoria ne obhvashat fixoveta na pyrvia).
SLed tova neshtata shte se podobriat.
Ako te interesuva kakvo tochno fixvat che trygva da raboti - ne znam tyrsih ne namerih nishto konkretno.
No tova che proraboti me zaradva

enjoy

todorin