lug-bg: Pine i kirilizacia

  • Subject: lug-bg: Pine i kirilizacia
  • From: kangelov@xxxxxxxxxxx (Konstantin Angelov)
  • Date: Tue, 4 Feb 2003 07:24:44 -0500 (EST)

Nqkoi moje li da mi pomogne i da mi kaje zashto pine mi opleskva
kirilicata i to samo bukvata "ÿ" kogato polucha e-mail ot nqkoi
drug.Kogato compose-vam e-mail si pisha na kirilica bez nikakuv
problem.Prilojil sum po-dolu primeren e-mail.Kogato otvorq s mutt sushtiq
e-mail ot sushtiq terminalen prozorec vsichko si se izpisva kakto
trqbwa.Sushto taka mi se opleskva kirilicata kogato polucha e-mail s UTF-8
encoding.

Ne uspqh da namerq nishto na google za moq problem i reshih da pitam tuk.