Re: lug-bg: Problemi is hard disk na RedHat 7.3

  • Subject: Re: lug-bg: Problemi is hard disk na RedHat 7.3
  • From: polux_lug@xxxxxxx (Mihail Vlahovski)
  • Date: Fri, 7 Feb 2003 02:34:22 +0200

Zdravei,

imah syshtiq problem dopredi sedmica-dve, postoqnno mi zabivashe edna mashina
sys pochti syshtite greshki (razlikata e samo v procesite koito se crashvat -
perl, mrtg, ps, smbd i kakvo li ne oshte, no mislq che tova nqma znachenie) -
pri po-golqmo natovarvane na mashinata vinagi izliza "Unable to handle kernel
paging request at virtual address ********" ili "Unable to handle kernel NULL
pointer dereference at virtual address ********" i posle Oops...

Sled kato porovih iz neta za tozi problem, vidqh edno edinstveno reshenie -
nqkakyv tip si smenil hard diska i problema se opravil :-) pri men obache se
reshi po drug nachin - prosto smenih pametta i vsichko zaspa (pone zasega de,
no mislq che dostatychno sym testval za da sym siguren che e ok).
Ta probvai da smenish tezi neshta - predpolagam che problema e hardware, a ne
software (men preinstall ne me spasi - probvah i tova).

Pishi kato razberesh kyde e bil problema - interesno mi e (dosta vreme se
mychih nad tova neshto) :-)

Pozdravi,
Mihail Vlahovski