RE: lug-bg: MySQL

  • Subject: RE: lug-bg: MySQL
  • From: bivol@xxxxxxxxx (BIVOL ONLINE)
  • Date: Fri, 7 Feb 2003 10:00:55 +0200

Tova s poolinga mi e bilo vinagi mnogo interesno - no ne sam imal vreme da go
izhceta - znam che pri servletite se polzva mnogo...
Pri men vrazakta e lokalna i neprekasnato rabotia s neia i za sekunda ne
ostavam da e idle....
Za pool-a i da mi go pratish se samnivam che tehicheskite mi poznania v toia
moment mi biha pozvolili da go polzvam :):):):):)
Scripta e na PHP scripta i ideia  si niamam ka ste s eintegrira s toai pool.
izobsto onova ste e napraveno s java driveri  a az sam s PHP...i.tn..
Vapreki tova blagodaraia za prelozhenieto da si sharenesh koda...
Pozdravi,
Peter