Re: lug-bg: Mem usage Linux&Windows

  • Subject: Re: lug-bg: Mem usage Linux&Windows
  • From: vtzankov@xxxxxxxxxxx (Valentin Tzankov)
  • Date: Fri, 07 Feb 2003 13:02:33 -0500

Linux-a systo swap-wa idle processi no e s mnogo malki segmenti, pone v
kernel-a sa zalojeni 8,16,32K blokove,
i taka Linux ne moje da izpolzva spored men dobre bandwidth na HDD(
35-45 MB/sec),
az znam che ima mnogo prichini tova da e taka i ne smjatam che e nedostatyk,
no ot druga strana MS javno swapvat-a na ogromni segmeni,
mnogo mi e interesno kak go pravjat spored men te vinagi sa imali
problemi s fragmentatziata,
a swap-a im ochevidno raboti mnogo dobre.