RE: lug-bg: courier-imap server i server side message rules

  • Subject: RE: lug-bg: courier-imap server i server side message rules
  • From: dizma@xxxxxxxxxx (dizma@xxxxxxxxxx)
  • Date: Sun, 9 Feb 2003 13:56:03 +0200

Ako te interesuva samo web interfaisa to IMP (v Debian si go ima kato paket) pozvoliva da pravish message rules i da si sortirash pismata kakto si iskash. Toi podarja informaciata v MySQL baza danni. Estestveno samoto prehvarliane na poshtat ot INBOX vav saotvetnia folder stava ako se logvash prez web interfaisa.

Predlolagam che znaesh che Outlook Express ne podarja message rules za IMAP protokol. Toest prez nego ne pojesh da si pravish rules, vajashti za servera. Probval sam Microsoft Outlook no ne znaino zashto vinagi idvashe moment v koito toi zapochvashe da zabiva :).

Mail klienta ma Mozilla predlaga vazmojnosti za vgrajdash message rules na servera, no za sajelene napravenite rules s nego pak ne se vgrajdat kato takiva za IMP (az pone sam opitval samo tozi WEB interfaise).

Men sashto me glojdi tozi tema i ako niakoi e uspial da imadri neshto umno neka go share-ne.

rgds
dizma