Re: lug-bg: () GnuPG

  • Subject: Re: lug-bg: () GnuPG
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Tue, 11 Feb 2003 18:29:06 +0200

On 11 02 2003 12:22, Damyan Ivanov wrote:

> Äâå äóìè îò ðîäà íà "êàê òî÷íî è çàùî å îòäåëíà òåìà" ùÿõà äà ñà
> äîñòàòú÷íè. Àç çàäàäîõ âúïðîñà ñè, çàùîòî äîñåãà íèùî íå ñúì ïðî÷åë â
> ëèñòà çà íåãî. Êîãàòî âèäÿõ ñúâåò åé òàêà ìåæäó äðóãîòî äà ñå äàâà
> ultimate trust, ðåøèõ âñå ïàê äà ïîïèòàì äàëè íå ñúì ïðîïóñíàë íåùî
> î÷åâèäíî.

ìàëêî îôòîïèê àìà ... îíçè äåí ïðî÷åòîõ òîçè ïðåâîä:
http://lml.bas.bg/%7Eanton/linux/Advocacy.html
íà 6. òî÷êà ñå ïî÷óâñòâàõ äîñòà íåêîíñòðóêòèâíî, ïîíåæå ïîíÿêîãà è àç ñè
èçïóñêàì ÿäà íà íÿêîé íåðàçáðàë íåùî ñè, êàòî íåðàçáðàëèÿ íå âèíàãè ìîæå äà å
íåðàçáðàë ïî íåãîâà âèíà, ìîæå àç äà îáÿñíÿâàì êðèâî èëè íåïúëíî, íî ïúê íå
âèíàãè èìà âðåìå çà òîâà... Òà ñ äâå äóìè èñòèíàòà å â çëàòíàòà ñðåäà (÷àñò
äà ñå îáÿñíè íà êðàòêo òàêà, ÷å çà äðóãîòî äà ñå äîñåòè ÷åòÿùèÿ) è âÿðíî, ÷å
å ïî-äîáðå äà ñå ñäúðæàò åìîöèèòå, äîðè è íåðàçáðàëèÿ äà å â óæàñíî
çàáëóæäåíèå (òîâà íå å case-à ðàçáèðà ñå äå... ) è äà ñå èçÿñíÿâàò íåùàòà
êîíñòðóêòèâíî êîãàòî èìà âðåìå. Ò.å. íå ìîæå âèíàãè äà ñå î÷àêâà äà ñå ïèøàò
öåëè ëåêöèè;-)

--
Greets,
fr33zb1