lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg:

  • Subject: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg:
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Wed, 12 Feb 2003 00:50:39 +0200

> Emi ... neka pyrvo drugite neshta da se svyrshat.
>
> Osven tova v naspisanoto ot men ne sa zasegnati i mnogo
> drugi aspekti na tuneliraneto.. overload, ocenka na CPU-time,
> managirane na MTU i t.n... no naistna tova e ideia i ako
> ostane vreme mozhe i da napisaha podobno neshto kato
> e dobre da se opishe i IPSec v konteksta na tuneliraneto,
> Proxy-ARP shemi i t.n..

Az napisah edno pismo do grupata vednaga sled tvoeto,
v koet oopisah edin primer s proxy arp no tyi kato imah
problem s mail server (biah zabravil edno routirane) i moje
bi pismoto mi ne e doshlo no predpolagam che ti si po-navytre
v neshtata i shte mojesh po-dobre da go opishesh.

V moia primer stavashe vapros za edin vid prenasiane na
realni ip-ta no ne kato grupa ip adresi s tochno fiksirana
netmaska a za ip-ta po otdelno.

Kakto i da e ako reshish da pishesh neshto obadi se
da ti kaja tova, koeto znam ako iskash moje da go vpishesh
ako ne ti e iasno poveche ot kolkoto na men de :)