Re: lug-bg: slackware-current ISOs

  • Subject: Re: lug-bg: slackware-current ISOs
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Wed, 12 Feb 2003 16:50:39 +0200

On 12 02 2003 16:08, Kamen Kirilov wrote:
>  >Ne me slagaite v SPAM folder-a please :)
>  >
>  >Na adresa po-dolu ima neoficialni slackware-current ISO-ta,
>  >rebuildvam gi sled vseki po-goliam update. 8.1 i -current veche
>  >dosta se razlichavat i e po-lesno da se kachi napravo current
>  >vmesto 8.1 i sled tova da se upgrate-va.
>
> Mnogo ti e lesno da go kajesh tova ;-) Az sym na 8.1 i oshte ne sym
> upgrade-nal samo zashtoto znam che shte mi otneme minimum edin cql den.
> Samo kato si pomislq i polychavam glavobolie. Ako imash ideq kak moje da
> stane byrzo i lesno, sega e momenta da spodelish.

toj ima i edna utilka:
http://georgi.unixsol.org/programs/slackcheck-1.00.tar.gz
(ne sym e testil oste)
oba4e kakvito i vynzhni utils da se pishat ste ima grizhi dokato slack
packages ne gi nau4at da nosqt sys sebe si run-, build- i t.n. depends and
conflict info i drugi raboti ... !!! Backup na /etc-to zadylzhitelno !!! da
ne ti zamine nqkoj configuracionen file i da se 4udish koj e toj i s kakvo
sydyrzhanie e bil. Tezi terzaniq se lekuvat s Debian, naprimer.

--
Greets,
fr33zb1