Re: Re: Re: lug-bg: DNS vypros

  • Subject: Re: Re: Re: lug-bg: DNS vypros
  • From: vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Wed, 12 Feb 2003 18:00:53 +0200

Ami az mislia, che sym napisal dostatychno po vyprosa.

http://www.lcpe.uni-sofia.bg/linuxdoc/classlessarpa/classless.txt

No i da go prochetesh i da go napravish pak niama da trygne,
zashtoto dostvchukyt ti v pristyp na mydrost ne e delegiral subdomaina
in-addr.arpa

119.34.195.in-addr.arpa

koito otgovoraia za mrezhata ot class C. Kato napravi
tova, shte govorim pak. Dokato tova ne stane vsiakakvi prikazki sa
napylno izlishni.

Obazhdash se na administratorite na dostavchika i im kazvash, che
si iskash in-addr.arpa zapisite.. a kak te shte se opraviat si e tiahna
rabota. Za tova im se plashta vse pak. Kazvash im, che iskash
bezklasovo delegirane po RFC 2317 i ne se trogvash ot lyzhite na
supporta (koito obiknoveno sa nagli i bezochlivi) kak tova ne mozhe
da stane i t.n...

Ne znam za teb, no lichno az sym raztrogval ednogodishni dogovori
s dostavchik za imenno takiva neshta (e i za tova, che bez da me
predupredi me beshe pusnal prez transparent proxy).

Az sym do tuk. Chetesh gornia link, pravish zonata pri teb
i nabivash kancheto na dostavchika ti da ia transferira kato predi
tova napravi svoiata da raboti.

Po princip shtom se dava IP prostranstvo se dava i in-addr.arpa i
tezi neshta se utochniavat oshte pri dogovora za otdavane na
naeta linia i se praviat vednaga sled puskaneto i, a ne sled mesec,
meseci, godini ili petiletki.

Ako ne.. si kazvate dovizhdane!

  Privyrshih po tazi tema.

   Pozdravi