  • Subject: Re: lug-bg: tolerantnost - offtopic
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Wed, 12 Feb 2003 22:51:30 +0200

On 12 02 2003 19:54, Qsin wrote:
> Malko po-uvazhitelno de.
>
> Njamash nikakva predstava (v obshtija sluchaj) s kogo
> tochno si govorish (si pishesh). Mozhe da ti e bashta
> ili pone po-goljam brat po godini (i ot taja gledna tochka
> po-snizhoditelno - vse pak na stari godini i ...... Linux).

absolutno si prav. priemam kritikata. beshe lame ot moq strana. Otivam da 4eta
nettiquette ;-). Neka kato moe opravdanie da kazha samo 4e se obyrkah i
zabludih 4e me pitash li4no samo zaradi samoto pitane (stoto ot vreme na
vreme si me ping-vash taka profilakti4no). Nqma losho ako znam ste otgovorq,
ako ne - "no more lame posts of mine".

> Vse pak ne vsichki tuk rabotjat v software-ni firmi ili ISP
> ta po cjal den samo tova da pravjat. Uprazhnenijata
> ponjakoga sa samo v kushti subota i nedelja i nali se seshtash
> za kakva vruzka s Intenet stava vupros? A sigurno i izpuskash
> varianta che dori i subota i nedelja njakoi imat zadulzhenija kum
> semejstvata si, taka che kakvoto mogat na rabota mezhdu zadachite
> tova pravjat.

e i az da kazhem imam zadylzheniq, ne uto4nqvam kakvi.

> [...]
> vizhdash disk s neshto podobno e logichno da popitash za
> mnenie. Tova deto go e napisal Dimitar Kavlakov go prochetoh
> no ochakvah njakoj deto e po-navutre s materiala (Debian) i
> e zarezhdal veche diska da kazhe neshto. Mozhe i da e sled
> 2 sedmici (i takiva otgovori sum imal), no mozhe da kazhe
> i tova shte e polezno i za men i za kupishta novaci deto
> dori i na rabota njamat svesten Internet, no sa si kupili spisanieto.
> Primerno che mozhe da si zaredjat bulgariziran Debian vmesto
> Knoppix. i che tozi Linux e mnog po-lek ot KDE versijata

to po-to4no ne 4e e po-bulgariziran debian, official debian si e dostaty4no
bulgariziran. Eto kakvo opisanie mi e pratil Anton:
http://danchev.fccf.net/files/debian/debian-anton
Ne sym vizhdal raboteshta tazi sistema, no maj nqkyde mozhe da e ka4ena
instalaciqta...

--cut--

> Povjarvaj na chovek kojto se bori s computrite veche 18 godini,
> a si vadi hljaba s tjah ot 14. Ot ova che si mnogo dobur v edna
> oblast ne znachi che ostanalite sa glupaci. Te naj-verojatno sa

ako oblastta e computing, to mozhe bi na teb ti izglezhda 4e sym nqkaksi
dobyr, no tezi koito znaqt pove4ko ot men, maj ne mislqt taka ;-). Ne
podcenqvam bash horata, defakto ako az sam sym pro4el i nau4il 50% ot tova
koeto znam, drugite 50% sym gi "popil" ot mailing lists kato lug-bg i
drugi;-)

> mnogo po-dobri ot teb v njakakva druga oblast.

estestveno, nqma vsestrannorazviti li4nosti. Samo da kazha 4e computing ne mi
e major occupation ( dont trust feelings ;-)

> Prosto vizhdash
> samo edna strana ot tjah i tja ti se struva chernobjala i ploska.

e da kazhem ne si vadq zaklu4enie za horata po tova kolko sa knowledgeable v
dadena oblast. (ako izglezhda taka, to ne go razbiraj kato taka;-). Ima da
re4em hirurzi na kojto mozhe da se vyzhistava 4ovek, a pyk te da nqmat i ideq
ot computing. Tuk sme na edno mnenie.

> Mozhe puk taja strana leko da pochne da pridobiva cvjat i obem.
> E njama da e tolkova jarka i mnogoobrazna kato tvojta, puk
> koj znae mozhe da stane i po :)))

tova e samo v tvoq polza... no ti ne si misli 4e znam pove4e ili mnogo...
tova e feeling, a ne trusted source ;-)

> Samo um ne e dostatuchno. Trjabva i malko tolerantnost.

yglasen. nali4ieto ili lipsata na ednoto ne vodi do nali4ie ili lipsa na
drugoto. Ste upgrade-vam i dvete (synhronno;-)

> Suzhaljavam za malko dulgoto pismo ma v kraja na denja sum
> poumoren. S udovolstvie cheta (tova koeto razbiram) neshtata i na
> Georgi Danchev i Vesselin Kolev i na mnogo drugi ot vas. Te sa
> mnogo polezni, no momcheta.....

> poleka s nosa....shte padnat lampite :)))

right on ! tozi laf mi haresa (naistina, ne se sheguvam), smqh se dosta ;-)
Neka da ne izglezhda 4e e taka, stoto nikoj nqma da me kani na gosti, da ne
mu obrulq osvetitelnite tela (ama az naistina ne 4upq lampi ;-)

Samo oste vde korekciikym tvoite slova, v interes na statistikata i da ne se
byrkat horata (dont trust feelings, trust sources, demek na dostoverni
izto4nici;-):
1) Az ne rabotq za ISP ili softuerna firma  (nqma da spomenavam imena, za da
ne pravime reklama tuka), az sym klient. (s tova otgovarqm i na vyprosa na
pitastiq ot Plovdivska oblast, veroqtno pozhelal anonimnost, pokanil me na
citiram "íà ðàêèéêà è ìîàáåä" - blagodarq, samo 4e ste ti izlqza mnogo evtino
stoto mnogo malko piq, pyk i ste e baq long distance piq4ka za men;-)
2) Vyobste Computing na men ne mi e profesiq ili osnovna rabota ili pyrva
specialnost ili major occupation ili full-time job, kakto ti i drugi si
mislqt.

Pove4e personal data (kato my exact major occupation da re4em, my height i
dali 4upq lampi;-) ne sa neobhodimi i predlagam, da ne se zanimavame pove4e s
li4ni drami ;-)... Prav si. Ste se samosankcioniram i popravq. Vqrvam
izqsnihme nestata dokolkoto trqbva (vsi4ki greshat, no samo loshite mom4eta
se popravqt, t.e za da stanat po-dobri de , uzh ;-)

--
Greets,
fr33zb1

наши приятели