Re: lug-bg: latex+xemacs(Bg): Kak da trygne "texbg"?

  • Subject: Re: lug-bg: latex+xemacs(Bg): Kak da trygne "texbg"?
  • From: ogi@xxxxxxxxxxxxxxxx ( )
  • Date: Sun, 16 Feb 2003 19:54:30 +0200

Boyan wrote:
> Zdraveite,
>
> na suse 8.0 sym i ne sym kirilizirval do sega (uspeshno) konzoli i
> prochee. KDE-to obache mi pozvoljava da vyvedjdam na kirilitsa v njakoi
> prilodjenija kato kmail i xemacs 21.4.

Êèðèëèöàòà â XEmacs åäâà ëè çàâèñè îò ÊÄÅ.  Ìàé èìàø ïðåäâèä, ÷å ÊÄÅ òè
å êèðèëèçèðàë X-à, òàêà ÷å ìîæåø äà âúâåæäàø êèðèëèöà âúâ âñè÷êè
ïðèëîæåíèÿ.  Åìàêñ èìà ìåòîäè çà âúâåæäàíå (input methods), íî
ïîëîæåíèåòî ñ XEmacs íÿìàì ïðåäñòàâà êàêâî å.

> --- TeX said ---
> (inputenc)                in inputencoding `cp1251'.
>
> See the inputenc package documentation for explanation.
> Type  H <return>  for immediate help.
>
> l.10 ^^[
>         -L?r'T,N'?^^[-A    :Tova vsyshtnost trjabvashe da se vidjda "proba"
>                          na bylgarski.
> --- HELP ---
> From the .log file...
>
> You need to provide a definition with \DeclareInputText
> or \DeclareInputMath before using this key.

Íå ñòàâà ÿñíî äàëè ïðîáëåìúò å â XEmacs èëè â LaTeX.  Ïîâå÷å ñúì
ñêëîíåí, ÷å å â XEmacs.  Íàïèøè ôàéë test.txt ñ êèðèëèöà è ãî îòâîðè ñ
áðàóçúð, íà êîéòî ðú÷íî çàäàé êîäèðàíå windows-1251, è êàæè äàëè ñå
âèæäà êèðèëèöà.  Îò ðåçóëòàòà ùå ñå âèäè ïðîáëåìúò â XEmacs ëè å èëè â
LaTeX.

Ïîçäðàâè

--
Îãíÿí Êóëåâ <ogi@xxxxxxxxxxxxxxxx>, "\"Ïðîãðàìèñò\""