Re: lug-bg: Sendmail vulnerability

  • Subject: Re: lug-bg: Sendmail vulnerability
  • From: kangelov@xxxxxxxxxxx (Konstantin Angelov)
  • Date: Sun, 16 Feb 2003 17:45:07 -0500 (EST)

Vijdam che podpalih mnogo flames - ako znaeh che shte se stigne do tova da
raznishtvame koe e purvoto - kokoshkata ili qiceto nqmashe da zapochvam
toq thread vaobshte.Ideata mi beshe mnogo prosta - da predupredq tezi
koito polzvat sendmail da proverqwat za patchove. Neka da potushim
plamucite sega. V kraina smetka vseki se nagajda spored nujdite si - nqkoi
tursqt sigurnost, drugi da e user friendly, etc.

Peace,
Konstantin