Re: lug-bg: debian-book

  • Subject: Re: lug-bg: debian-book
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Tue, 18 Feb 2003 17:23:09 +0200

On 18 02 2003 09:23, George Danchev wrote:

> Done.
>
> Project Admins: http://sourceforge.net/projects/lug-bg/
> êîéòî èñêà ìîæå äà êîíòàêòóâà Îãè Êóëåâ äà ãî äîáàâè êàòî devepoler...
>
> CVS info: http://sourceforge.net/cvs/?group_id=50701
> (modulename 'debian-book')

Ìîëÿ, àêî íÿìàòå êàêâî êîíñòðóêòèâíî äà êàæåòå èëè íàïðàâèòå (no ÌÒÀ flames,
but MTA solutions) ìîæåòå äà ñåäíåòå è íàó÷èòå íåùî ïîëåçíî àêî âè òðÿáâà ...
Ñèãóðåí ñúì, ÷å äîñòà old timers íåçíàÿò äîñòà íåùà, è ïîíÿêîãà èçïàäàò â
êîíôóçíè ñèòóàöèè ;-)

Íåêà íàïðàâÿ åäíî êðàòêî îïèñàíèå íàïðèìåð êàêâî ìîæå äà íàó÷èòå îò
debian-book, íåçàâèñèìî êîëêî ñòå íàïðåä (èëè ñè ìèñëèòå, ÷å ñòå) ñ ìàòåðèàëà
(àíàëîãè÷íî íà linux-book-a, å ïî÷òè äå):

0) çà Debian, òî å ÿñíî - çà äà íå ñëåäâàò âúïðîñè îò âèäà:
> zanimavam se s linux ot 4-5 godni no za men linuxa i silata mu se
> izcherpvashe sys ......... Vsichko ostanalo vkl. i Debian gi minavah
> prenbrejitelno. Ot 1-2 sedmici se opitvam da usevam Debian i zapochva
> da mi haresva. Ne mi haresva samo bezbrinoto mnogo proverki na tezi
> paketi

ðàçáèðà ñå õîðàòà ñè ïðîìåíÿò ìíåíèÿòà ñ âðåìåòî, äå ;-) .... íå ÷å èìà íåùî
ëîøî äà ñå ïèòà, íî ïî-áúðçî è åôåêòèâíî çà âàñ ùå å àêî ñàìè ïðî÷åòåòå êàêâî
å íàïèñàíî ïúðâî, ïúê ïîñëå ïèòàòå... íà 100 ìåñòà ;-)

1) êðàòêî, íî äîñòàòú÷íî îïèñàíèå íà LaTeX - âêëþ÷âà ñïðàâî÷íèê, íàñòðîéêà íà
tetex+bgtex-v2+scalable-cyrfonts-tex (ñàìàòà êíèãà ìîæå äà ñå ïîëçâà êàòî
LaTeX template çà áúäåùè âàøè äîêóìåíòè, êàòî è ñìåíèòå ñúäúðæàíèåòî ðàçáèðà
ñå)
2) êðàòêî, íî äîñòàòú÷íî îïèñàíèå íà CVS - pserver è ext (ïðåç SSH) ìåòîäè.
Äàäåíè ñà ïîäðîáíè ïðèìåðíè CVS ðàáîòíè ñåñèè ...
3) Çà òåçè êîèòî ìèñëÿò äà êîìèòâàò êàòî åêñòðà ñà äîáàâåíè è äèðåêòîðèè:
queue/
Àêî íÿêîé íÿìà âðåìå äà LaTeX-èðà ñâîèòå ïèñàíèÿ, ìîæå äà ñëàãà òóêà íàïðàâî
â plain text, ïúê ïîñëå ùå ãî íàìåñòâàìå â .tex ôàéëîâåòå output/part*...
Ìîëÿ íå ñïåêóëèðàéòå ñ òîâà ;-)... À áòâ íÿêîé âúíøíè ìàòåðèàëè êîèòî å
òðóäíî äà ãè ìèíàì íà LaTeX ìîãàò äà áúäàò ñëîæåíè òóêà äîêàòî íÿêîé ãè
ìèíå, êàòî íàïðèìåð íà Îãè áúëãàðèçàöèÿòà è ò.í.
utils/
Àêî íÿêîé å íàïèñàë íÿêîÿ dirty util-êà, ñóïåð íåîôèöèàëíà è îïàñíà, ìîæå äà
ÿ ñëàãà òóêà è êîéòî èñêà äà ÿ ðàçãëåäà, òåñòâà è ò.í. - îñòîðîæíî, êàêâî ñå
êàçâà... Íå ñïåêóëèðàéòå è ñ òîâà ...

--
printk("Greets, fr33zb1\n");