Re: lug-bg: Nvidia na knoppix

  • Subject: Re: lug-bg: Nvidia na knoppix
  • From: qsin@xxxxxxxxxxxx (Qsin)
  • Date: Tue, 18 Feb 2003 18:11:59 +0200

Ne razbrah tochno kakvo iskash da kazhesh, no az vnimatelno
cheta vsichko koeto idva po tozi thread shtoto problema si stoi.

Tova koeto ti si napisal v:

 http://www.mail-archive.com/lug-bg%40linux-bulgaria.org/msg15008.html

ushto go prochetoh i ako si vidjal sled tova sum go napravil. I ako si bil
malko po-vnimatelen shte zabelezhish che ne sum postignal njakakuv uspeh.
Sega shte borja tva deto go kaza Tsvetin Vasilev.

Ma tova shte e utre de.

Leka vecher

Yavor Atanasov