Re: lug-bg: RedHat Advanced Server -- download+buy :)

  • Subject: Re: lug-bg: RedHat Advanced Server -- download+buy :)
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sun, 23 Feb 2003 01:09:59 +0200

On 22 02 2003 16:29, Teodor Georgiev wrote:

> Niakoi ot tazi lista (da, shte izbroia imena) taka sa se pouvliakli v
> dumata GPL, che napravo si karat po starite pytishta
> na "warez".

za syzhalenie tuka sme po zle ot dyrzhavata Tanzaniq... mnogo golqma 4ast ot
ezhdnvieto ni e warez;-)

> Po Linux forumite veche zapochnaha da se ochertavat takiva ponqtiq kato
> "giver" i "taker". "Taker" e chovek, koito
> obicha da mufti (da, ama na Zapad takiva dumi kato - avanta, mufta, tynka
> laisna i t.n. oshte ne sa definirani)...
> Toi sedi vyv forumite i gi polzva samo ako triabva da popita neshto, za da
> si swyrshi rabotata po-lesno.

Ne mnogo hora sa naqsno s ponqtieto open source ... legal & tech view.
Ta po povod na "takers and givers story", moga da forward-na edna leka
diskusijka s (predusestam) dosta naprednal potrebitel v koqto imah 4esta da
u4astvam. !!! Silno cenzurirana ot men (za syzhalenie se gubqt dosta interesni
momenti ) za da se zapazi anonimnostta na avtora, vse pak !!! Ne sym polu4il
negovoto odobrenie da post-na tova v public forum kato tozi, no ne pozhela i
obratnoto, za tova vse pak az ste zapazq anonimostta mu, po interesno e
sydyrzhanieto koeto e napisal.

Pyrvo 10x za systoqtelniq otgovor, az naistina mislq 4e trqbva da go
forward-nesh kym lug-bg i debian-bg za da se poosyznaqt malko horata, yova e
must-read. Ako iskash go poredaktiraj malko za da posmek4ish nestata ako
smetnesh 4e trqbva. Az ne moga da go forward-na bez da znam dali ti bi iskal
tova. A i ti si avtora na tozi "must-read" i mislq 4e trqbva da go spodelish
s raznite fenove ... Syvsem seriozno ... Ako trqbva kazhi 4e e preprateno po
moq molba ... i ako iskash go preprati s moite comentari, nqmam nisto
protiv...

> Chestno kazano ne mi se zanimava. Ne che me murzi, no veche
> ne viarvam che ste stane nesto. Mislia se che w BG vsichki sa
> gadni "smukachi" - samo gledat kak da smuchat kakvoto doide -
> dokumenti, files etc., ama nikoi ne iska da si mrudne prusta.
> Ste te chakat da vidiat dokude ste stignesh i sled kato ti
> pisne da se buhtash na viatura, sled vreme niakoi drug ste
> pochne sustia proekt. Ei tova sa bulgarchetata - ne iskam da
> mi e dobre, a na Bute da mu e zle.

Absolutno si prav ! I az go znam tova i dosta drugi hora ... No polozhenieto
 v BG ne e rozovo, vseki se spasqva kak se seti ;-), pove4eto hora sa
 egoisti4ni i profanizirani do ne malka stepen, ima go i drugoto de, ima i
 lipsa na svobodno vreme ... Ti sigurno si somewhere abroad... tam vi e
 po-lesno , vypreki 4e se skysvate ot ba4kane, no pyk go pravite s
 udovolstvie ...

> Tova e ot opit. Kakvi li ne projects pochvah

--cut-- sledvat negovi projects. erazed ! za da ne se izdava samoli4nostta mu.

mda, mda, mda ... Prav si ... mnogo zhalko ... no vse pak mozhe da ima
 nqkakvo nedorazumenie, t.e. tezi hora da ne sa znaeli za tvoite projects ?

--cut--mnogo-konkretni-data ! za da ne se izdava samoli4nostta mu.

> Ta si mislia - ei go na ste se bluskame
> edin-dvama, ste prizovavame za pomost, ste iskame mnenie, ama nikoi niama
> da si mrudne prusta.
> Samo mulchat i "smuchat". I sled 2-3 meseca, kato ni
> pisne i sprem eto ti "novina" - Debian-Albania prevedena na bulgarski
> stupva na pazara. Ei za tova ne mi se pochva.

Ste te ubedq az oba4e de ;-)

> Za sega moze i bez CVS commit access.

po-lesno ste e na vsi4ki i na teb vklu4itelno ti da pravish tazi rabota edin
pyt, a ne edin pyt ti i nie posle da namestvame v latex-a ... Ako iskash si
napravi i edin file queue/zhware i store-vaj vytre, pyk kato ti dojde muzata
commit-vash v LaTeX-a ;-)

> Ste se
> radvam da pomogna.

a tova e prikazka ... Oba4e sled kato me pomy4ish malko dokato te ubedq da
commit-vash ili po-rano .. neka si spestim ubezhddeniqta please ;-)

> Napisanoto ot men moga da izprastam na niakogo za
> odobrenie/redakcia/commit to CVS

printk("Greets, fr33zb1\n");