Re: lug-bg: RedHat Advanced Server -- download+buy :)

  • Subject: Re: lug-bg: RedHat Advanced Server -- download+buy :)
  • From: teodor@xxxxxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Sun, 23 Feb 2003 18:43:11 +0200

Ti mai ne si prochel kakvo napisah.
Che opravdavam home userite. Napisal sum go. CHETI !!!
Predi da trygnesh da mi postvash - pone 2 pyti procheti!!!

V sluchaia i da se naseresh ne mozhesh da me ubedish, che Redhat Advanced
Server
shte se polzva ot home user !!!

Edno e produkt da se polzva ot home user i toi da ne si go plati, shtoto
produkta e raven
na godishnata mu zaplata.

Drugo e kogato produkt prednazhchen za korporativni potrebiteli se polzva
nelegalno.

Ai stiga sa se napravili tuka nqkoi na "Mnogostradalna Genoveva"