Re: lug-bg: RedHat Advanced Server -- download+buy :)

  • Subject: Re: lug-bg: RedHat Advanced Server -- download+buy :)
  • From: ceci@xxxxxx (Tsvetin Vasilev)
  • Date: Mon, 24 Feb 2003 14:29:51 +0200

>A kakvo ste klatish vkusti sus SAP be pich? Koj maloumnik ste trugne da si
>igrae vkusti sus SAP, OSVEN ako njama klient za nego? Da si vizdal domashni
>SAP clienti?

Che w kyshti moga da si clatia kakwoto si iskam, stiga da mi triawa / da
mi e interesno

>Oste ne sum prochel taja diskusia dokraja i veche ne sum siguren dali iskam da
>go napravja. OK, vsichki sme polzvali warez. OK, bedni sme,no:

Ami to bednostta ne e wazhna, az naprimer si gledah germancite na moreto
kak si kupuwat piratski CD
i nishto ... ne se i mryshtiha. A i kato se zamislish kolko ot peer-to
peer mrezhite sa bg ?
Taka che wyobshte ne sym syglasen che fenomena ima nacionalni koreni.

>- - VSEKI kojto e hvurlil trud i vreme za da izgradi nesto ima pulnoto pravo da
>iska otplata za nego.

syglasen sym

>- - Lipsata na pari da kupish nesto _NE_E_ opravdanie da go otkradnesh, i ako go
>napravish vse pak _AMA_NIKAK_NE_E_OPRAVDANIE_ da trubish - "njamam, zatova
>ste krada, ja njakoi ako go ima da mi go dade, a?"

i s towa sym syglase

>- - Tova _NE_E_ warez list,

absolutno

>zatova iskah moderirane! I pak go iskam.

A sreshtu towa sym protiw

Ako niakoj naistina prekali, adminite winagi mogat da mu vkarat e-maila
w Anti-SPAM listi :))