  • Subject: lug-bg: : lug-bg: Migration to Linux
  • From: todor.lazarov@email.domain.hidden (Todor.lazarov [SysAdmin])
  • Date: Sat, 1 Mar 2003 10:58:27 -0000

Äàé ìàëêî èíôî.
- Êàêâo distro ñå ïðåäïî÷èòàò õîðàòà ???
- Íà êàêúâ õàðä ñå òúðêàëÿ ???
- Èçïîëçâàòå ëè áåçäèñêîâè ñòàíèöèé ???

È íåùî èíòåðåñíî ñâúðçàíî ñ òàçè òåìà.

Îò: lug-bg_at_linux-bulgaria.org
Äî: lug-bg_at_linux-bulgaria.org <lug-bg_at_linux-bulgaria.org>
Òåìà: lug-bg: Migration to Linux
Äàòà: 01/03/03 03:02

<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Zdraveite na vsichki !
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Pyrvo iskam da vi syobshtia edna dobra novina
<em class="quotelev1">> a posle shte si kaja mykata t.e. loshata novina.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Ne znam dali ste chuli no naskoro ot Micro$ost
<em class="quotelev1">> obiaviha che Window$98 ne mojel da se izpolzva
<em class="quotelev1">> v internet i game zali zashtoto v sporazumenieto
<em class="quotelev1">> za licenza mu ne vkliuchvalo otdavaneto na
<em class="quotelev1">> OS-kata pod naem. Ne che ia otdavat pod
<em class="quotelev1">> naem de ama tova e druga tema.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Po tozi povod syshtite zali triabvalo da zakupiat
<em class="quotelev1">> license za Window$XP Pro zashtoto samo toi
<em class="quotelev1">> edinstven imal takava kauza v sporasumenieto.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Cenata obache ot okolo $150 edva li udovletvoriava
<em class="quotelev1">> niakoi, a oshte poveche kato se ima v predvid che
<em class="quotelev1">> na stari mashini izobshto ne moje da se instalira.
<em class="quotelev1">> Kakvo sledva ? Upgrade ? Nee :)
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> I taka novinata e che v Pazardjik internet zalite
<em class="quotelev1">> zapochnaha masovo da se nasochvat kym
<em class="quotelev1">> OS-ki s otvoren kod. Az lichno instalim software-a
<em class="quotelev1">> na dva takiva kluba, kato veche 70% ot rabotata
<em class="quotelev1">> e svyrshena. Interesnoto e che horata mnogo
<em class="quotelev1">> byrzo go prieha i sviknaha s novia vynshev vid.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Vijdali li ste jena na 45-50 godini s debeli ochila
<em class="quotelev1">> kak si sedi nai-krotko i si bachka na Linux bez
<em class="quotelev1">> ni nai-malko da i puka ? E az veche sym vijdal
<em class="quotelev1">> i tova mi dostavi ogromno udovolstvie. 95% ot potrebitelite
<em class="quotelev1">> samo se zavyrtiaha dokyto im se obiasni koe kakvo e
<em class="quotelev1">> i veche ne im puka dali shte polzvat IE ili Mozila ili Galeon.
<em class="quotelev1">> Ne znam za vas no za men tova e mnogo dobra novina.
<em class="quotelev1">> Daje iskam da v iuveria che na sobstvenika na ednata zala
<em class="quotelev1">> tolkova mu haresa Gnome che zapochna da mi govori
<em class="quotelev1">> da mu slagam na domashnia kompiuter Linux :)
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Kakto i da e da ne se prestaravam s pisaneto zapochvam
<em class="quotelev1">> s loshata novina. A tia vsyshtnost e svyrzana s kirilizaciata
<em class="quotelev1">> i nastroika na mrejov printer.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Distroto e Mandrake 9.0 izbrah go ne zashtoto sym go
<em class="quotelev1">> polzval niakoga a zashtoto sym chuval che e po-taka da se
<em class="quotelev1">> kaje user friendly. No tova edva li ima znachenie.
<em class="quotelev1">> Utre shte mi se naloji da instaliram printera, koito se namira
<em class="quotelev1">> na mashina sys zakupen veche Windows XP (edinstvenata
<em class="quotelev1">> takava mashina). Problema mi e che nikoga ne sym instaliral
<em class="quotelev1">> nito mrejov nito localen printer i niamam ni nai-malka predstava
<em class="quotelev1">> kak stava tova. Drugoto neshto koeto me pritesniava
<em class="quotelev1">> e pechateneto na kirilishki shriftove. Niakoi moje
<em class="quotelev1">> li da me svetne dali shte imam nepriatnosti ili stava lesno ?
<em class="quotelev1">> Smiatam da izpolzvam bglinux versia 4 zashtoto ne znam
<em class="quotelev1">> Mandrake izobshto Gnome poddyrja li kirilica i ako da
<em class="quotelev1">> kak da pisha s neia.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Daite mi niakakyv syvet kak da nastroia printera s kirilicata.
<em class="quotelev1">> Viarvam che mnogo ot vas sa minali po toia pyt i shte
<em class="quotelev1">> bydat taka dobri da mi dadat niakoi bezcenni syveti.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Za sega znam samo che printera e HP no ne znam tochno
<em class="quotelev1">> kakyv model, no utre shte razbera i shte vi kaja ako tova
<em class="quotelev1">> shte pomogne s neshto.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Blagoradia.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> =====================
<em class="quotelev1">> Marian Popov
<em class="quotelev1">> mano at pazardjik dot com
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">>