Re: lug-bg: OpenPGP Key Party

  • Subject: Re: lug-bg: OpenPGP Key Party
  • From: vtzankov@email.domain.hidden (Valentin Tzankov)
  • Date: Thu, 13 Mar 2003 12:52:12 -0500

Tova ne e moia rabota, i izvinjavajte za comentara,
no tazi sresta mi napomnja za srestite koito organizirashe
Veni Markovski prez 93-94 e togava si razmenjahme
telephoni i parol i user id-ta za da mojem da si connectvami
computrite, beshe vylnuvasto, da se rovish c chujd computer.
.
Zasto njakoj ne setne TPV(Third Party Verification) Web Site,
taka vseki ste moje da si registrira certificate online prosto
za da e "Trusted" ste se izskva da bude verificiran ot njakoj
kojto e veche takyv, ne e koj znae kakvo usilie da se napravi
moje bi openLDAP + 5-6 web stranitzi i estestveno certificat server,
taka ste e mnogo po-professionlno, az sym pisal podoben software,
no Verificatziata stvashe s call-back, tuk telecom. firmite predlagat
verificatzia na telephone.

<em class="quotelev1">>Hash: SHA1
<em class="quotelev1">>