Re: lug-bg: 2mbit barier?

  • Subject: Re: lug-bg: 2mbit barier?
  • From: teodor@email.domain.hidden (Teodor Georgiev)
  • Date: Sun, 23 Mar 2003 16:48:53 +0200

----- Original Message -----
From: "Peter An. Zyumbilev" <bivol_at_e-card.bg>
To: <lug-bg_at_linux-bulgaria.org>
Sent: Sunday, March 23, 2003 3:59 PM

<em class="quotelev1">> Veselin Kolev che ne razbira ?

<em class="quotelev1">> Nai malkoto e pravil prouchavneto za darzavna institucia s ideiata vsichko
<em class="quotelev1">> da e 100% legalno, a ne samo 99%...

A ti dokolko viarvash che sa mu kazali istinata. Zashtoto az predi kato biah
si kupil Orbiphone karta
i edin sluzhitel ot BTK go izkomentira kato: "Haidushko-shumkarska istoria".
Tova toi napravi na
rabotnoto si mqsto.

Za predavaneto na glas s minimum zakysnenie syshto mozhesh da prochetesh
Dyrzhaven Vestnik,
kydeto predi meseci se mahna ogranichenieto za delay >= 500ms pri internet
telefoniata.
Otnosno "predostaviane na svyrzanost" - syshto.

<em class="quotelev1">> Abe daite da go narechem "bokluk" i Veselin Kolev i semeistvoto i lelia mu
<em class="quotelev1">> strinka mu i sestra mu i tova e..Pak neka toi posle da obesniava che niama
<em class="quotelev1">> sestra....chista rabota...

preigravash (ili pone se opitvash).
A za togavashnoto mi izkazvane se zamisli koi e po za kritika:
az li - che reagirah taka?
ili ostanalite, che go TOLERIRAHA mylchalivo.