Re: lug-bg: Redhat 9.0 se zadava

  • Subject: Re: lug-bg: Redhat 9.0 se zadava
  • From: mr700@email.domain.hidden (Doncho N. Gunchev)
  • Date: Tue, 25 Mar 2003 16:56:34 +0200

    E kakwo tolkowa? Ako RedHat prekalqt s ideite za komersializatziq i t.n.
kakwo shte stane spored was? Spored mene ima dostatychno alternativi :) I az
polzwam RedHat w kyshti, i az mu hareswam chasti ot nego - rpm (na posledno
wreme kakto zabiwa ne tolkowa), /etc/rc.d ... ala bala, no ako trqbwa wijte
http://www.linuxfromscratch.org/ - ei towa winagi shte si e dostypno za wseki
ako shte wsichki distributzii da stanat 10 pyti po skypi ot windows 2k, nali?
    E... nadqwam se do tam da ne stigne nikoga :) Kysmet...

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev