Re: lug-bg: cpuinfo

  • Subject: Re: lug-bg: cpuinfo
  • From: Lupos@email.domain.hidden (Lyubomir Babukchiev)
  • Date: Tue, 1 Apr 2003 13:29:05 +0300 (EEST)

----- Original Message -----
From: "raptor" <raptor_at_tvskat.net>
To: <lug-bg_at_linux-bulgaria.org>
Sent: Sunday, March 30, 2003 1:53 AM

<em class="quotelev1">> mevdu drugoto naistina tazi mashina mi se struwa po bawna otkolkoto bi
trqbwalo da e .... move i da e subektiwno...
<em class="quotelev1">> Ne bi trqbwalo da ima cpu s po malyk cache ot 256kb tiq dni nali !?!
<em class="quotelev1">> Nqkoi ima li ideq za 2mhz Celeroni kade da tyrsq poweche info...
<em class="quotelev1">>

2MHz Celeron-i sa P4 bazirani i dokolkoto znam te sa samo sys 128KB cashe
samo niakoj copermine celeroni imat 256KB. Tozi problem mislia e samo s po
novite CPU-ta.
Tuk moje da si vidish tvoia Celeron CPU kakuv e :
http://processorfinder.intel.com/scripts/list.asp?ProcFam=49
(ama shte triabva da si izkarash CPU-to za da si vidish nomera)

Predpolagam che niakukuv patch za kernela ti triabva za da ti se
razpoznava pravilno:
http://archive.infoworld.com/articles/hn/xml/01/01/08/010108hnlinux.xml?p=br&s=8
http://nic.funet.fi/pub/Linux/PEOPLE/Linus/v2.2/patch-html/patch-2.2.18/linux_arch_i386_kernel_setup.c.html
Do kolkoto razbiram ot prednite pisma niama instarukcia s koiato da se
vidi cashe-a na procesora i samo pi CPUID moje (t.e. po tablica)
Moja si se razpoznava pravilno :
processor	: 0
vendor_id	: GenuineIntel
cpu family	: 6
model		: 8
model name	: Celeron (Coppermine)
stepping	: 10
cpu MHz		: 1112.891
cache size	: 128 KB
fdiv_bug	: no
hlt_bug		: no
f00f_bug	: no
coma_bug	: no
fpu		: yes
fpu_exception	: yes
cpuid level	: 2
wp		: yes
flags		: fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 sep mtrr pge mca cmov pat
pse36 mmx fxsr sse
bogomips	: 2215.98