lug-bg: Tema za seminara

  • Subject: lug-bg: Tema za seminara
  • From: vasil@email.domain.hidden ( )
  • Date: 29 Apr 2003 03:59:07 +0300

  Dneska, dokato putuvah, si izmislih tema, po koqto da govorq na
seminara - LVM (Logical Volume Manager) - predimstva, nedostatuci,
princip na rabota, kakto i nqkolko situacii ot realniq zhivot, kato
polzvane ili vuzstanovqvane ot problemi. Shte se spra osnovno na
implementaciqta v 2.4 (LVM1), i donqkude na LVM2, (t.nar. Device
mapper). Ako nqkoj iska da dade idei za kakvo oshte da govorq, neka mi
pishe na lichniq mail.

BTW, edno vreme imashe stranica i email za seminara, no ponezhe tazi
godina ne sa publikuvani v listata, ne znam dali nqkoj se zanimava (i,
da si priznaq chestno, 3:58 e, i ne mi se opitva da si spomnq kak beshe
email-a :) ), taka che mozhe bi shte e dobre organizatorite da post-nat
neshto v listata.

p.s. Teniski, edno drugo, shte ima li, t.e. ima li neshtast^Whora, koito
da se zaemat sus zadachata?