Re: lug-bg: Sendmail&BIND:

  • Subject: Re: lug-bg: Sendmail&BIND:
  • From: vlk@email.domain.hidden (Vesselin Kolev)
  • Date: Thu, 1 May 2003 11:02:39 +0300

Mdam:))) Znaeh si, che shte otreagirash tochno taka:))) Priatno mi
beshe, chestno kazano da vidia takava reakcia:) i blagodaria za
nervite, koito izhabi za da mi pishesh taka stilno:) Za tova, che sym
protiven:)) molia, vse mi e edno kak shte me oprdelish:)) az ne zavisia
ot teb, ako ne znaesh tova:)

Vmesto da se pravish na obiden si pomisli kolko hora obidi ti, kato izkara
realno syshtestvuvashti tehnicheski pohvati sredstva za mamene ne klienti.
T.e. ti mozhesh da obizhdash, no ne mozhesh da si obizhdan. Dosta
interesno. Za pretenciite, che sym "nai-nai"... Niamal sym gi. Ako si
napravish elementarni trud da pochetesh, shte razberesh, che sym
vzimal otnoshenie SAMO po temi, po koito imam razbirane. Vinagi
sym sporil samo za neshta, koito znam. Za drugite si ima tuk dostatychno
kompetentni hora (George Danchev, Georgi Chorbadzhiyski, Boyan
Krosnov, Boris Joradnov, Spas Pavlov, Vasil Kolev, Alexander Velin
 i dr... dotuk spiram, che lista e dylyg), koito da govoriat i obsyzhdat
neshta, koito az ne znam i ne se chuvstvam kompetenten za da obsyzhdam,
a i ne go pravia...

Shto se kasae do systemni administratori... mai ti si vtoria sled Lychezar
Dinev, s kogoto sym se "zaial"... Da ti kazha, uchil sym se ot dosta
administratori ot po-staroto pokolenie i niakoi hora uvazhavam prekaleno
mnogo, zashtoto sa mi pokazali neshta, koito drugi ne biha mi pokazali,
zashtoto prosto ne gi mogat/znaiat. Ako mislish, che vseki deto si slozhi
kilometer titli e systemen administrator si dalche ot istinata, kolkoto
Veni Markovski ot Internet. Edin ot malkoto hora v tozi list, koito zasluzhava
titulovaneto, koeto e opisano v siganturata kym vseki posting e Boyan
Krosnov, niama kvo da go spestiavame tova. Mozhe mnogo hora da se
zasegnat, no takiva sa faktite.

Tova za glavite v zadnicite:) dori ne go znaeh kato slovosychetanie, no
dobre, che mi go kaza. A inache za tova, koeto sym kazval po adres na
ISP-ta:) bilo e samo zaradi klientite i za da se nauchat horata kakvo e
nuzhno da se napravi i da se iziskva za da byde internet-a v Bulgaria na
svetovno nivo. Shtoto ne mozhe razni deribei da maltretirat potrebitelite
i da pecheliat ot tiahnoto neznanie. Shtom se zasiagash i za tova:))) sa
mi iasni vse poveche neshta... :)) za niakoi hora.

I sym siguren, che shte prochetesh tova:))) Dazhe na 100% sym siguren.
Takyv ti e mantaliteta, a kletvite ti sa v stila na tezi deto letiat po IRC:)
V tazi vryzka... shto ne si napravish host s ime:

az.poveche.nikoga.niama.da.vlizam.tuk.com

:)) Mnogo e shick:))))

<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Az shte se obadia. Nezavisimo ot tova kakvi znania imash ili niamash ti
<em class="quotelev1">> si edna ot nai-protivnite lichnosti s koito sam imal neshtastieto da
<em class="quotelev1">> "obshtuvam". Neprekasnato mrankash, che si nai-nai-nai, a puk te vijdash
<em class="quotelev1">> li ne te bili oceniavali pravilno. Nikoi ne te razbira i poveche niama
<em class="quotelev1">> da si habish silite da nalivash akal v praznite "ni" kratuni.  Vsichki
<em class="quotelev1">> ISP v BG imat administratori s glavi v zadnicite i ako ne si bil ti
<em class="quotelev1">> vidish li Interneta v BG otdavna da e kolabiral. Prosto si proveri
<em class="quotelev1">> postingite v arhiva na grupata (osobeno tezi ot poslednite 6 meseca) i
<em class="quotelev1">> shte ustanovish, che ne praznoslovia.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Da vzemesh parvo da proverish li predi da govorish koi koi e i zashto e?
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Ne si pravi truda da mi otgovarish, zashtoto veche ne sum chlen na tozi
<em class="quotelev1">> list.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Egati selianiata... nai-malko v lug sam ochakval podobno neshto.