Re: lug-bg: SMB Browser

  • Subject: Re: lug-bg: SMB Browser
  • From: mr700@email.domain.hidden (Doncho N. Gunchev)
  • Date: Thu, 15 May 2003 17:35:08 +0300

Problema ne e w distributziqta ili neshto drugo. Za da mojete da polzwate
smb://pc/share ili ot sorta ima 2 varianta (pone az znam 2):
        1. W /etc/samba/lmhosts dobawqte IP-tata i imenata w ukazaniq tam red.
Koftito e... che shte trqbwa wseki pyt na ryka, no e prosto i lesno :)
        2. Da imate rabotesha samba (ili pone NMBD).
Az lichno go nastroiwam da polzwa DNS-a (/etc/samba/smb.conf: dns proxy=yes).
W tozi sluchai domain-a(ite) ot /etc/resolv.conf se dobawq(t) kym imeto na
PC-to i se poluchawa pylnoto mu ime. W tozi scenarii NMBD-to/smbclient-a
polzwat tochno towa ime otrqzwaiki domain-a.

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev