Re: lug-bg: strange problems...

  • Subject: Re: lug-bg: strange problems...
  • From: mr700@email.domain.hidden (Doncho N. Gunchev)
  • Date: Thu, 17 Jul 2003 16:50:18 +0300

| On Thursday 17 July 2003 15:26, raptor wrote:
| hi,
|
| dneska imah mnogo stranen problem... sutrinta kato doidoh na rabota, edin
| server mu se beshe sbozil network-a... Problema e che kato restartiram
| networkinga se oprawq.... sled towa na wseki ot 3min do 30min, spira
| net-a... Nqkoi pat se oprawq ot samosebe si.. a nqkoi pat trqbwa da
| restartiram networkinga kakto kazah.. Smenqh 3 razlichni realtek-a 8139
| (razlichni proizwoditeli) sys wsichkite go prawi problema.. smenqh i PCI
| slota syshto. Oste po interesnoto e che dosega servera si e rabotil pone
> [...]
        A chipa RTL8139D li e ili drug? s D versiqta sym imal mnogo problemi na
razlichen klas mashini, no predimno stari (e twoito ne e 2GHz staro)...
Osnowno se gybqd kato sa po 2 ednakwi na mashina. Ako sa RTL8139C i RTL8139D
raboti, no kato stanat 2x RTL8139D - po 1/2/20/40 chasa i nqa nikoi. Na 1
mashina na 133 Mhz zabiwashe wsichkiq PCI hardware, kbd... (mai irq
kontroler-a). Edinstwenoto logichno obqsnenie za sega e che moje bi PCI
interfaceto na D-to e twyrde nowo za nqkoi dyna... Problema se nabliudawa
po-zle pod windows - tam izobshto ne trygwa, pod linux 2.2.x 2.4.x zabiwa :(
Nqkoi drug da e imal problemi s RTL8139D ?

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev