Re: lug-bg: INTELICH2 problem

  • Subject: Re: lug-bg: INTELICH2 problem
  • From: a_panov@email.domain.hidden (Alexander P. Panov)
  • Date: Sun, 20 Jul 2003 02:09:39 +0300

m87dev0_at_mail.bg wrote:

<em class="quotelev1">>Zdraveite ,
<em class="quotelev1">>Imam problem s edna zvukova karta koqto e mi e vgradena v dunoto - INTELICH2 .
<em class="quotelev1">>Dunoto mi e acorp . Ne moga da q podkaram s ni6to osven s OSS . Samo s tova
<em class="quotelev1">>trugva , ama sled tri 4asa spira OSS-to i mi iska licenz ... Ako moje nqkoi da
<em class="quotelev1">>mi kaje kak da q nakram da sviri . Kazaha mi 4e s i810_audio modula stava , e
<em class="quotelev1">>pri mene ne stana. Probvah s ensoniq , crystal media moduli pak ne stana .
<em class="quotelev1">>Kogato napi6a lspci mi izkrva neizvestno ustroistvo na intel:( .Ne moga da
<em class="quotelev1">>razbera kakuv e problema .Izpolzvam Slakware .
<em class="quotelev1">>Blagodarq predvaritelno .
<em class="quotelev1">>P.S Mejdu drugoto probvah s alsa samo 4e ne moga da oprava sled kompilacionnite
<em class="quotelev1">>nastroki . Ako moje nqkoi da mi dade edi n primeren /etc/modules.conf fail s
<em class="quotelev1">>alsa , mnogo 6te sam mu blagodaren . Vapreki 4 eedva li 6te stane 6toto modula
<em class="quotelev1">>za tazi svukova karta ne6te6e da trugne nito s modprobe nito s insmod :)
<em class="quotelev1">>A sa6to taka ako mi kajete ot kade da si srupna crack za OSS. Znam 4e e sramno
<em class="quotelev1">>da se govori za crackove za linux - no kajete go OSS razrabot4icite , no tova e
<em class="quotelev1">>druga tema :)
<em class="quotelev1">>Blagodarq o6te vednuj.
<em class="quotelev1">>
Probvai s otverka... da otvorish komputera i da vidish koi e 4ipa za
zvyka na 810 i 815 i 820 zvyka ne e vgraden v t.n. Iuyjen Most
tam ima poddrajka za AC97 zvykov kodek koito se realizira s vanshna
integralna shena na dryg proizvoditel, mnogo 4esto i az sam go sreshtal
na praktika tozi problem,
1. otkriva se niakakvo "media" ystroistvo
ili
2. otkriva se "AC Codec INTEL 82801BA" - da re4em a na praktika e
Realtek AC201B
v takav sly4ai otivash na saita na proizvoditelia i tarsish za
saotvetnata Integralna  Shema driveri, pove4eto golemi proizvoditeli ima
driveri za vsi4ko, daje i za OS/2
tazi sedmitza sam se sblaskval s Cmedia - i mat dosta dobra podrajka za
linux, sastoto moga da kaja i za Realtek i tehnite AC97 codec-i
oste po to4no (po hybavo da zabarkame bozata) sega na komputera mi e :
Audio Controler Intel 82801BA
i (zabeleji)
Codec AC97 - ALC201A