lug-bg: need help

  • Subject: lug-bg: need help
  • From: shape@email.domain.hidden (Ivaylo Dimitrov)
  • Date: Sat, 26 Jul 2003 16:04:35 +0300

Zdraweite.
Mnogo sujelqwam, 4e mi se nalaga da wi zanimawam s problemite si, no
naistina se nujdaq ot pomo6t i 6te sum wi mnogo blagodaren, ako bihte
mogli da mi q ukajete.
W4era si instalirah Slackware 9.0 i wsi4ko mina kato po noti, no sled
instalaciqta se okaza, 4e linux ne moje da se swurje sus DHCP surwura mi
saotwetno da inicializira mreja.
Milion puti puskah netconfig, no bez rezultat... nastroikite mi bqha
prawilni, no wseki put 6tom sistemata se oburne6e kum DHCP surwura se
zabawq6e za malko, no rezultat nqma6e...

Attempting to configure eth0 by contacting a DHCP server...
dhcpcd: MAC address = 00:08:a1:2c:6d:20

i ot drug DHCP klient:

Listening on LPF/eth0/00:08:a1:2c:6d:20
Sending on   LPF/eth0/00:08:a1:2c:6d:20
Sending on   Socket/fallback
DHCPDISCOVER on eth0 to 255.255.255.255 port 67 interval 5
DHCPDISCOVER on eth0 to 255.255.255.255 port 67 interval 8

amo towa i ni6to drugo...

eth0      Link encap:Ethernet  HWaddr 00:08:A1:2C:6D:20
          BROADCAST MULTICAST  MTU:1500  Metric:1
          collisions:0 txqueuelen:100
          RX bytes:120 (120.0 b)  TX bytes:2360 (2.3 Kb)
          Interrupt:11 Base address:0xd000

...siguren sum 4e problemut ne e hardware-en, za6toto twurdi, 4e
razpoznawa kartata. Ne e i w mrejowite nastroiki, koito mu zadawam,
za6toto do predi 2 dni bqh na Red Hat 9.0 i wsi4ko wurwe6e otli4no.
A mreja ima - Windows q namira i tam q polzwam bez problem...
Probwah i ru4na nastroika na adresa i route tablicata, no i towa ne
pomogna.
Taka 4e, 6te sum wi priznatelen ako mi kajete kude gre6a.
Blagodarq predwaritelno.