Re: lug-bg: FreeSCO

  • Subject: Re: lug-bg: FreeSCO
  • From: rossenantonov@xxxxxxx
  • Date: Fri, 8 Aug 2003 02:42:23 +0300

Zdraveite vsichki,

Imam opit s Freesco. Preimushtenstvata i (na tazi distribucia) shte zapazia za sebe si i clientite, koito iskam da privleka. Nai-goliamoto mi postijenie e da ia podkaram na edna 486 DX2, 12Mb RAM, Floppy, 2x NE2000 NICs. Ot 4 meseca raboti kato zmei i igrae rolia na router+NAT za 16 PC-ta. Taka che, molia vi, ne ia podceniavaite!!!

   Dancho, pppoe-to osven problemi ne mi e doneslo nishto hubavo, taka che ne ti zavijdam. Ot druga strna dostavchicite sa mnogo dovolni ot nego, no tova e tema za drug razgovor.
   Ne moga da razbera tochno problema ti, taka che ako oshte ne si go reshil shte te pomolia da go opishesh otnovo i malko po-podrobno.
   I vse pak:
edna ot prichinite da ne moje da se otvariat dadeni saitove (moje i celia internet, ako moje taka da se izrazia), vypreki che ima ping i dns resolving, e che pppoe enkapsulaciata dobavia dopylnitelni baitove kym paktetite i te stavat po-golemi ot 1500, koeto e vseizvestniat MTU. Tezi paketi sled tova, niakyde, bivat othvyrleni kato greshni. Takiva greshni paketi ne mogat da se generirat directno ot browsvane ot localnata mashina, na koiato e pppoe vryzkata. Te sa rezultat ot opita ti da delish internet vryzkata na niakolko pc-ta. Tova mnogo haresva na dostavchicite, zashtoto ti ne mojesh da preprodavash... lesno... No ochevidno chovek stiga do izvoda, che moje da namali goleminata na tezi paketi. Pyrvia nachin e kato hodi po clientskite stancii i byrka v registrite na windows ili s ifconfig v linux i promenia MTU-to. Dosta dosadno, a? Vtoria nachin e da nakara pppoe clienta, koito polzva na routera si da vyrshi tazi rabota. Nedostatyk e, che tova konsumira mnogo procesorno vreme i edna 486-ca ne bi se spravila nikak dobre.
  Konkretno za Freesco tova e vyzmojno kato se vleze v menu-to Advanced na setup intrumenta i tam se nastroi v tochka 62 slednoto:
630. ClampMMS =  y
631. MTU = 1412

 Emi tova e!
 Uspeh i pishi kakvo stana!