Re: Re: lug-bg: XMMS i kirilica - Link

  • Subject: Re: Re: lug-bg: XMMS i kirilica - Link
  • From: Todor Belev <todorin@xxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Aug 2003 16:22:33 +0300 (EEST)

A Pro po kakto se kazva, Slavei se poiavi v Listata.
Pozdravi !!!
Taka e hubavo kogato govorim s direktni linkove,
no iskah otdavna da ti kaja che vsyshnost ako si nov v saita , pyk i za po starite kato mene vyobshte ne e lesno da namerish informaciata koiato tyrsish.
Primerno - indeksiraneto na tyrsachkata ne znam kak raboti , no mai dosta razdeli ili otpadat ot neia ili gi niama v indexa.
Predi vreme mi se priiska da procheta statiata na Yovko Lambrev za "Оshte po-dobyr Redhat 8.0" i beshe ciala myka dokato ia otkriata zabita v niakoi si podrazdel na Statii.
Tyrseneto s tyrsachkata beshe neuspeshno...
Niamam predstava kak sa organizirani neshtata no mislia che moje
neshto da se ponapravi v tazi nasoka, estestveno ako avtorite na saita imat vreme i vyzmojnosti za tova.

Nadiavam se che komentaryt mi shte e ot polza, ne e zaiajdane.

todorin